2013. december 1., vasárnap

Részvétel a Balaton Maraton és Félmaratonon



A Balaton Félmaraton diákszemmel


Novemberben került megrendezésre a 10. Intersport Balaton Maraton és Félmaraton. Az egész maratont két nap alatt lehetett lefutni a Balatonnál, Siófokon. A suliból összesen négyen futottuk le a félmaratont: az Igazgató úr, a Lente Gábor tanár úr, illetve osztálytársam, Krisztián és jómagam. Kertész tanár úr egyedül vágott neki a 21 kilométernek.

November 17-én a Nyugati pályaudvarról indultunk  tesitanárunkkal, aki levitt minket Siófokra, a verseny helyszínére. Osztálytársam, Krisztián meg én futottunk váltóban. Összesen két óra alatt teljesítettük ketten a félmaratont, mely két különböző útvonalon haladt. Krisztián futotta az első kört, én pedig a másodikat. Amíg Krisz futott, addig én bemelegítettem. Erre nagy szükség volt, ugyanis a hőmérséklet 10 Celsius fok körül alakult.   
  

 












Az időjárás ugyan egy kicsit zord volt, de a program izgalmasra sikerült. A célba érkezést követően átvettük az érmeinket. Mind a ketten nagyon boldogok voltunk, hogy ezt a futást is a hátunk mögött tudhatjuk. 

Szüleim külföldről érkeztek értünk Siófokra. Miközben Krisztiánt hazavittük, a futás örömeiről beszélgettünk, és már a következő futást tervezgettük. Ez egy nagyszerű sport, amit mindketten nagyon szeretünk, és várjuk az újabb kihívást, az újabb lehetőséget!













Ujvári Elemér

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése