2014. május 25., vasárnap

Pasaréti nap



Pasaréti nap

Idén is a Diákönkormányzat szervezte a Pasa napot május 10-én. A helyszín kiválasztása nem volt nehéz, hiszen a Dök-elnök javaslatára a városmajori parkra szavazott minden küldött. A gyűlések során mindenféle ötlet elhangozott, amelyből szemezgetve végül az Egy perc és nyersz! játékok megvalósítása lett a cél, hogy az osztályok minél viccesebb és az ügyességet is próbára tevő vetélkedő részesei legyenek. Minden csapatból három főnek teljesítenie kellett a feladatokat, hogy pontot kapjanak. A sikeres teljesítmény függvényében pedig maximum három pontot lehetett elérni kivéve az erőpróbát, ahol csak két diáknak kellett rátermettségét és fizikai erejét bizonyítania, hogy a csoport megkapja a nyolc pontot. 



Az elmaradhatatlan Pasa-kvíz kitöltése utána a csapatjátékot egy őrületes lufidurrantás zárta, melynek néhány lábfej is áldozatául esett, de maradandó sérülést szerencsére senki sem szenvedett. 
A nap hátralevő részében a sporté lett a főszerep. A pingpongnak a szeles idő nem kedvezett, de a focit és kosarat kedvelők kibontakozhattak. A tanár-diák kosárlabda „mérkőzés” dupla diáktúlerővel végül egy kellemes döntetlennel ért véget. A remek napról a képek is tanúskodnak, de diákjaink véleménye is tükrözi, milyen jó hangulatú és mozgalmas iskolanapot szervezett a Dök. 

Diákvélemények:
„Szerintem nagyon jó volt. Nekem igazán tetszett. Másokon is azt láttam, hogy tetszik nekik. Dökösként én is kipróbáltam volna a feladatokat, hiszen nagyon ötletesek voltak. A diákok vizet, csokit és almát kaptak, ami bizonyára ösztönözte őket. Szerintem ez volt eddig a legjobb Pasaréti nap.”



„Jól éreztem magam! A csapatverseny nagyon jó volt, a feladatok pedig érdekesek.”



„Nekem nagyon tetszettek a játékok, főleg az erőnléti gyakorlatok. A szervezés is megfelelt, az egész nap jó volt, nagyon élveztem.”



„ A Pasaréti napon nagyon jól éreztem magam, de a csapatverseny tarthatott volna még, mert nagyon jók voltak a feladatok. Összességében minden jó volt, jól szervezett nap volt, és nem olyan, mint egy kötelező sportrendezvény, hanem mint egy jó játék.”



„A Pasaréti napon izgalmas és szórakoztató feladatokat kellett végrehajtanunk. A tanár-diák kosár tetszett a legjobban. Élveztem a napot, de jövőre lehetne pénteken.”



„A szervezés jó volt, a feladatok pedig változatosak. Máskor esetleg lehetne valamilyen alternatív mozgást beépíteni a futball és a kosárlabda mellé. Legközelebb, jobban fel kell hívni a figyelmet a váltócipőre és a váltóruhára.”



„Szerintem nagyon jó programokat találtak ki nekünk a Dökösök. Összegezve jó volt, főleg ha eltekintünk kisebb balesetektől.”



„A Pasaréti nap nagyon szórakoztató és vicces volt. Kreatív feladatok voltak kint a szabadban. Többször lehetnének ilyen hasonló napok és feladatok, hiszen mindenki megtalálta a számára megfelelőt.”   



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése