2013. november 2., szombat

Részvétel a Budapest Maratonon



28. Spar Budapest Maraton



 

Mint minden évben idén is október 13-án rendezték meg a Spar Maratont. Már nyáron eldöntöttem, hogy az eddigieknél hosszabb távon szeretnék futni, de az edzést csak szeptemberben kezdtem el. Edzésként 8 km volt a maximum táv, amit futottam, plusz szakaszonként váltottam a sprint és a kocogás között ezzel fejlesztve az állóképességemet. Végül eljött a vasárnap reggel és elindultam a Hősök terére.  

A maratoni távot négyen teljesítettük, két tanár és két diák. A két tanár szerepében Pintér Zsolt igazgatót és Lente Gábor testnevelés tanárt tisztelhettük, mellettük levegőért kapkodva Ujvári Elemér osztálytársam és jómagam futottunk. Én az első futó voltam és 11,5 km-t futottam, utánam Pintér tanár úr majd Lente tanár úr futott, és végül Elemér hasított a célba, hogy átvegye a maratonstafétáért járó érmet. Ezen kívül mindegyikünk kapott egy ajándékcsomagot megannyi finomsággal. Ráadásként a futás után a tanár urak meghívtak minket egy italra (nem olyan italra) és egy-egy adag sült krumplira a közeli sörsátorban. Sőt még élő zenét is hallhattunk miközben az étkünket fogyasztottuk. Pár nap múlva megérkezett az e-mail, amiben az állt, hogy 03:57:15 idővel értünk célba. 

Mindent egybevetve egy igazán eredményes napot zártunk, és izgalommal várjuk a következő maratont, ami novemberben kerül megrendezésre.



                                                                                                                      Kasza Krisztián        

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése