2015. április 13., hétfő

Európa-nap



Diákvélemények az Európa-napról


7. osztály
„ Nekem nagyon tetszett az Európa-nap, mert egy csomó új dolgot tanultam az EU-ról, a tanárok nagyon jófejek voltak.”
„Nekem leginkább a csapatjáték tetszett, a többi kicsit unalmas volt.”
„Jó program volt kedves oktatókkal és csoportos feladatokkal.”



8. osztály
„A programok és a játékok nagyon tetszettek.  Jó volt a hangulat, az oktatók is aranyosak voltak.”
„Szerintem hasznos volt, az egyetemisták barátságosak voltak, és sok új dolgot tudtam meg az Európai Unióról. Nagyon tetszett a végén a nagy társasjáték.”


10. osztály
„Tetszett az egész nap. A téma érdekes volt, és jó, hogy párban és csoportban is dolgoztunk.”
„A szervezők nagyon kedvesen viszonyultak hozzánk, sokat segítettek és figyeltek ránk. A jégtörő játék nem volt sikeres, lehetett volna izgalmasabb.”


11. osztály
„Jó volt a bemelegítő táncolás az elején. A játékos programokat sokszor unalmas részek váltották fel.”
„Európa gazdaságáról több dolgot is megtudtam, de ezt még lehetett volna növelni. Sok kérdést tettek fel, többször magyarázatnak jobban örültem volna.”
„Szerintem kicsit unalmas volt, nem voltunk elég motiváltak, épp ezért nem raktuk bele a szívünket-lelkünket a feladatok végrehajtásába. Nem mondtak sok új információt, és van, amit még mindig nem értek. Az előadók kedvesek voltak.”
„Az egyetemisták hozzáállása a projekthez nagyon tetszett. Értelmesen adták át a mondanivalójukat. Az interaktív feladatok segítségével jobban befogadhatóvá váltak a feladatok.”
„Tetszett az Európa-nap, mivel megismerhettem az EU működését. Jók voltak a csoportos foglalkozások.”
„Az elején lévő feladatok kicsit unalmasak voltak. Tetszett például az ágrajz kirakása, amiből könnyen meg tudtam tanulni a fogalmakat és összefüggő szöveggé alakítani őket.”



12. osztály
„Az Európa-nap jó és szervezett volt. A csoportok nem voltak mindig együttműködőek. Szerintem sok új dolgot tanultunk, amik nélkülözhetetlenek az életünkben. Hasznos ismerteteket kaptunk.”
„Egy remek programon vettem részt. Minden embernek ismernie kell az Európai Uniót, aki benne él. Könnyebb volt megérteni és feldolgozni az oktatók segítségével, hogy miről is szól az EU.  Nem volt nehéz befogadni az elmondottakat, mert fiatalok tartották a foglalkozást, és próbáltak minket játékosan „tanítani”.”
„A nap eredményes és teljes volt szerintem. Sok kérdésre választ kaptunk, és új dolgokat is megismertünk. Nagyon jó csapatfeladatokban vettünk részt, az előadók pedig okosak és kedvesek voltak.”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése