2013. április 29., hétfő

Élménybeszámoló


Élménybeszámoló
2013.04.21.

  Körülbelül 9-kor keltem fel ezen a gyönyörű vasárnapi napon. Felöltöztem, reggeliztem, és miután elintéztem a szokásos dolgokat, 11-kor már el is indultam a Margit-szigetre. Az Árpád híd felöl mentem. A futókat már a busz ablakából látni lehetett. 
   A szigetre a busz már nem vitt be, így gyalogolnom kellett a Starthoz, ez számomra egy megfelelő bemelegítéssel volt egyenlő. A tömeg hihetetlen nagy volt, saját magamat sem találtam már benne. Még szerencse, hogy megláttam a Pasaréti narancsszínben fénylő sport pólóját. A víztoronynál várt rám Pintér tanár úr és Árpád, aki épp bemelegített. Az egyperces ’’kemény” bemelegítésem után rajthoz is álltunk. Amíg el nem kezdődött a futás egy óriási 4G feliratú kockát dobáltak a tömegben és engem, mint gyanútlan futót, aki a zenét állította be, el is talált kétszer. 13:30-kor elindult a futás, és mi Árpáddal 2 perc késéssel indultunk. A Margit-szigetről az Árpád hídon át futottunk ki a szigetről, el a Margit hídig, majd onnan vissza a célig. A 7km után megkaptam a kis ajándékcsomagot, amiben egy müzli szelet, egy ostya, egy extrudált kenyeres csomag és egy futómagazin volt. Mindenki kapott még egy Ice Tea-t is, amit én egy húzásra meg is ittam. 
   A célba érés után leadtam a chipet, amit a futás végéig hordanom kellett, mely rögzítette az eredményemet. Majd elköszöntem és hazamentem, hogy kipihenjem a 7km-t, melybe kellemesen elfáradtam.

Kasza Krisztián 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése