2014. október 29., szerda

Kirándulás Egerben

Élménybeszámoló az egri kirándulásról

A vonat beérkezett a vagányra és a körülbelül negyvenkét fős csapatunk izgatottan szállt fel az Egerbe tartó monstrumra, hogy kezdetét vegye az októberi kirándulás.
      Mikor a vonatút véget ért, a szállásra mentünk, hogy lepakoljuk a bőröndjeinket, majd kezdetét vette Eger gyönyörű klasszicista utcáinak feltérképezése. Egy helyi idegenvezető hölgy segítségével csapatokra osztva, kvízjáték keretében jártuk körbe a várost. Az egri várba munkálatok miatt sajnos nem tudtunk bemenni.
A legtöbb időt a város sétáló utcáján töltöttük, ahol a szabadprogram keretében a tanárokkal együtt Eger egyik legjobb éttermében fogyasztottuk el az ebédet. Náluk van a legfinomabb fajitas, amit valaha ettem, nem is beszélve a fenséges desszertről.

A második napon a Tisza-tavi Ökocentrumba látogattunk el, ahol először az akváriumokat tekintettük meg, majd a Tisza-tó fenséges látképét csodálhattuk meg a csónakok üléseiről. Nyolcüléses motorcsónakokban szeltük a vizet, miközben a vezető érdekfeszítő információkkal látott el minket a tóról és a benne élő élőlényekről. A kimerítő, de annál szórakoztatóbb kaland után kifejezetten jól esett a közös vacsora és az esti szabadprogram.

A harmadik napon a hamarosan végetérő utazás tudatában több híres történelmi csatát megszégyenítő módon softcsúzli háborút vívtunk egymás ellen.

Végül három óra tájt felszálltunk az óriási kék limuzinunkra, és hazatértünk megannyi új emlékkel és tudással a tarsolyunkban.